Lekland

Igår var vi på Leos lekland, där vi firade Lee och Tilli (och lekte såklart) :) Bror med familj, syster med barn och jag med barn var där. Alltid lika roligt att vara där och leka :) Synd att Theo inte var på sitt bästa humör hela tiden bara.. tröttaste pojken i stan var han även kallad. Men det gick ju bra när han han fick vara med Tyr eller Christoffer eller Nadja eller Lina. Bara han inte var med mig eller behövde vara själv så fick det ju bra..
Sen så fick vi middag hos Lina och David när vi kom hem. Tack igen syster!! Kött är gott :) Vi pysslade innan middagen, åt go´mat, såg film och umgicks! Bilder från middagen kommer senare när jag laddat över bilderna från mobilen.

Idag har Gunvor varit här en sväng och hälsat på. Tack för bullarna! :)
Nu ska vi gå ut en sväng, bara Theo vaknar till så.. Vi ska gå iväg med lite (läs mycket) grejer till återvinningen.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa här.. Men det var säkert nånting viktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0