Mysdag

Det verkade vara snabbt övergående vad det än var, eftersom Theo har mått bra efter incidenten igårmorse.
Jag misstänker att han hade mycket slem eller nåt, för han har varit hostig och snuvig den senaste tiden, så det var väl det som ville komma upp. Det är inte första gången han har kräkts av sånna anledningar. Men eftersom vi inte kunde vara säker på vad det var, så fick han vara hemma med mig idag. Så idag har vi alltså haft en bara-vara-hemma-och-mysa-dag. Vi låg kvar i sängen extra länge (vi har ju tv i sovrummet, så det är inga problem att få ligga och dra sig en lång stund, då Theo gärna ligger och ser barnprogram) vi klev upp kl. 10 och så har vi slappat extra mycket idag. Mycket trevligt!

Imorgon funderar jag på att åka in till Umeå och fixa lite ärenden. Får se hur jag gör, har inte riktigt bestämt mig än..

Här kommer en serie i suddiga bilder:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle gissa kring 10.. men på fem år så blir det ju bara två per år :)

2011-11-04 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0