Nu har jag lämnat en blyg kille på förskol...

20111107044 (MMS)

Nu har jag lämnat en blyg kille på förskolan och åkt med en glad kille till Anumark till Johanna. Alltså den blyga killen hade maskeraddisco på förskolan, det var därför han var extra blyg :) Barnen och fröknarna var utklädda när han kom dit och det var nersläckt i lekhallen där dom poppade discomusik och dansade. Så jag lämnade en avvaktande kille imorse som bara stod och tittade på hur alla såg ut och vad dom gjorde. Får höra när jag hämtar sen om han hakade på dom andra tillslut och om han också klädde ut sig :) Nu är det visst dags för kaffe här, toppen! Jag är dock så mätt efter den goda lunchen och förrätten, så jag vet inte om jag får ner nåt mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0