Söndag

Idag var jag på TW-party hos en granne. Och så var jag, Lina och barnen ute och lekte i snön (innan den hann regna bort) och tillsist så har vi haft besök av mina föräldrar. Så det var min söndag det :) En lugn och trevlig sådan har det varit.
Är så trött.. orkar inte skriva så mycket, så här kommer massa bilder istället:

"Var är babyn..?"

Ligger och tittar på figurerna i babygymet.

Tyr läser leksakskatalogen som kom med posten :) Theos katalog är nog helt söndertittad vid det här laget.. "-En sån skulle jag ha haft, en sån vill jag ha, och så en sån och en sån..."

Bebistokiga Loke :) Han är så gullig med Max :)

Min och Annas goda lördagsmiddag! :)

Theo och Elsa hänger i babygymet :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Såg gött ut!!

2011-11-21 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0