Underbar dag!

Åh vilken härlig dag det har varit!!
Idag fick jag som sagt min försenade 30-års present. Och jag visste ju inte riktigt vad som skulle hända eller var vi skulle. Så det var ju extra spännande :) Jag hade bara fått veta att jag skulle packa med mig badkläder, det var allt jag visste.
Vi åkte i alla fall till Lycksele där vi tillbringade dagen på spa. Jag fick sköna behandlingar och god mat! Och för att inte tala om det trevliga sällskapet! :) Ett helt gäng med härliga tjejer!
Vi hann också med att shoppa på Dollarstore innan det var dags att åka hem igen :)
Ett stort tack till alla inblandade! Såklart också till dom som inte kunde vara med, synd att ni inte kunde komma men tack i alla fall!

Och vet ni vad, jag var helt barnfri idag. Barnen hade det så bra hemma med sin pappa! Idag behövde jag bara tänka på mig själv, vilket var väldigt skönt och väl behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0