Vilket roligt brev jag fick med posten! Ja...

20111130252 (MMS)

Vilket roligt brev jag fick med posten! Jag blev super glad :) Tusen tack Jossan! Nu sitter jag och dricker kaffe och inspireras :) Jag ska absolut skicka den vidare sen! Vi har nu kommit hem från Långed och Hörnefors. Theo sitter och ser sin älskade Bärgarn film, Max sover gott och jag känner lugnet när jag blädrar i min nya tidning. Det slutade tillslut att regna, nu blåser det bara lite. 1 december imorn, så sant som det är sagt! (ja man blir ju lite lätt hjärntvättad av den där filmen..)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så kul att du tyckte om den! =) kram

2011-11-30 @ 19:33:43
URL: http://www.jossanikarlstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0