Fullt upp

Idag har det varit fullt upp hela dagen.
Direkt efter att jag lämnat Theo på förskolan (vilket gick över föväntan, det där med att ta sig iväg själv med båda barnen i tid) :) så kom mina föräldrar och Lina över på lite kaffe (men mest för lite bebismys tror jag) Sen ganska snart efter att dom gått, så kom Gunvor förbi. Hon följde sen med och hämtade Theo från förskolan och var sen kvar ett tag och lekte med Theo :) Sen hann jag greja lite i tvättstugan (bl.a. fixa med Max kläder i den nya byrån) innan det var dags för middag. Och sen så var det meandi-visning hos Lina efter det, där jag spenderade resten av kvällen. Med fina kläder, trevligt folk och gott fika :)
Så så har min dag sett ut. Fullt upp av trevligheter/roligheter :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Blonda killen!

2011-10-11 @ 10:08:22
URL: http://alfheim.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det förstår du väl att det var för att dricka kaffe med dig som vi kom ;)

2011-10-11 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0