Igår hade vi finbesök i form av Tage och M...

20111022891 (MMS)

Igår hade vi finbesök i form av Tage och Maritha. Förutom massa fina presenter till barnen (dalahästen följer med honom till Mjösjöby och han sitter nu bakom mig i bilen och sjunger -Dalahäst, dalahäst..), så hade dom köpt med sig mat som dom lagade åt oss! Och riktigt god mat var det, mmm kött! :) Och en efterrätt som föll mig i smaken :) Tack för sällskapet och maten! Just nu är vi som sagt på väg till Mjösjöby där vi, förutom att träffa mina föräldrar, ska få hjälp med att fixa bilen. Ja just, på bilden så hjälper Theo till med att skära bananer till efterrätten, han var så duktig så och fokuserad på uppgiften. Han var så stolt och nöjd över att få hjälpa till! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

seg uppdatering hörredu!! :) Vill du se DH med mig ikväll? så kan jag skicka över guuben min till guuben din :)

2011-10-25 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0