Zzznark

Idag har jag haft finbesök i form av Linda och Johanna (och lille David) som hängde här på förmiddagen. Alltid lika trevligt att träffa dom! Nu kommer det ju att bli oftare igen, när jag är hemma med bebis igen samtidigt som Johanna :)

Näe, nu är jag alldeles för trött för att skriva mer. För trött egentligen för att ens orka hålla upp ögonen.. Det har ju börjat nu, det här med att inte sova på nätterna. Bara att vänja sig, det är ju så det kommer att vara ett tag framöver nu. Zzznark.

Mina glada pojkar! :)

Kommentarer
Postat av: gunvor

vilka goa pojkar du har,även den stora i bakgrunden.

2011-10-11 @ 21:32:44
Postat av: gunvor

vilka goa pojkar du har,även den stora i bakgrunden.

2011-10-11 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0