Lycksele

Igår hade vi hembesök från BVC. Max blev då vägd och han gick upp i vikt som han skulle :)
Sen på kvällen fick vi besök av Håkan, Jossan, Anna och Marcus (och Elsa förstås) :) Då kände jag mig väldigt huslig (inget som jag brukar göra annars..) och slängde ihop en paj av sånt som vi hade hemma (äpple och rabarber dvs) Det funkade visst den kombinationen, hade nog aldrig provat den om det inte var så att det var det enda vi hade hemma :)

Idag har vi varit i Lycksele på min mormors begravning. Tråkigt och sorgligt, såklart.. Men uppskattat att få träffa släkten däremot!
Det känns tråkigt att vi inte har någon anknytning kvar till Lycksele längre. Ingen att hälsa på där, nu är det bara det vanliga (djuprparken och badet) som man åker dit för..


Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0