Sköna söndag

Jag tycker ändå att det är fascinerande att när jag var gravid med Theo så gick jag över tiden precis en vecka och sen så föddes han kl. 22.32 på kvällen. Med Max gick jag över precis en vecka och sen så föddes han kl. 22.17 på kvällen. Det skilde bara 15 minuter annars hade det varit precis samma!! :)

Idag blir det som sagt en slappar-dag. Vi gör inget speciellt utan bara är. Theo har fortfarande feber och var super hängig imorse, men efter en alvedon har han piggnat till.

Theo när han trivs som bäst, med en bok i handen :)

Kommentarer
Postat av: gunvor

grabbarna ser verkligen belåtna ut.

2011-10-16 @ 18:29:36
Postat av: jimmy

Är ni säker på att det är Theo som sitter i stolen, ruskigt lik Inara på det fotot

2011-10-16 @ 18:41:25
Postat av: Gunvor

De verkar nöjda de små trollen en sover den andra läser.

2011-10-16 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0