Perukparty

Igår på dagen så var jag en sväng med Lina till Nordmaling (och hämtade meandi-kläderna) :) Sen efter att jag hämtat Theo på förskolan så kom Gunvor hit och hälsde på. Hon hade med sig fika och paket till barnen :)

Igårkväll var jag, Lina och Max på perukparty/mingelkväll på Rapunzel. Det kändes jobbigt just innan vi skulle fara, då jag kände mig så trött o opeppad (eftersom jag var så trött alltså), men det var tur jag for i alla fall, för det var jätte kul! :) När man kom dit blev man tilldelad en peruk som man skulle ha hela kvällen, och sen fick vi veta att vi fick ta med oss perukerna hem sen också! Super snällt av Ida! Max han hängde med så bra i bärselen, han var så nöjd :)

Japp, jag snodde bilden av dig Lina! Mohahahah!

Idag är Theo hemma med mig och Max. Det blev så sent för mig igårkväll och sen så vaknade Theo och somnade inte om förrän lika sent, så då tyckte jag att vi kunde vara hemma och vila och mysa idag, så skulle vi inte behöva ställa väckaren för att kliva upp tidigt och gå till förskolan i kylan, utan ligga och mysa i värmen i sängen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0