Hemma

Nu har vi varit hemma i ett dygn :) Allt känns bra och lillbror bara sover och äter och bajsar och sover och äter :) Storebror är så snäll och hjälper oss och lillebror med allt vi behöver hjälp med :)

Nykläckt bebis :)

Stolt pappa

Stolt storebror och kusin

Storkusinen

Stolt moster som var världens snällaste och tog hand om Theo när hans föräldrar var på BB och sen kom in till Umeå med honom så han fick se var vi hade hållit hus och för att få träffa lillebror :) Tack igen för hjälpen Lina!! (och David också såklart, men han läser nog inte här..) Vi har sån tur som har er!

Hittills har vi haft besök av hela min familj (i olika omgåmgar då såklart) På bilden är det min älskade mor med mina 2 söner :)
Näe nu ska jag fortsätta ge lillebror mat och så se Greys! :)

Kommentarer
Postat av: lina

Söta bebis! Nöjet var på vår sida :D. Theo ser stor ut på sista bilden.

2011-10-06 @ 07:38:17
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0