Bilder

Imorgon ska Theo på förskolan igen, för första gången på typ 2 veckor. Eller.. han var ju där i tisdags och så tror jag han var där en dag veckan före det också. Ska bli spännande att se hur jag tar mig iväg själv med båda barnen.. :) (Jonas ska jobba imorgon, första dagen efter Max föddes) Har ju inte fått nån rutin på att vara själv med båda pojkarna och fara iväg så där på morgonen. Men om nån dag så har jag väl vant mig med det också :) det blir väl jobbigast första dagen antar jag.
Idag har vi haft besök av barnens kusin Inara och hennes föräldrar Jimmy och Malin. Ska bli spännande att se när deras bebis behagar att titta ut. Jag tror Malin sa att det var 4 dagar till beräknat födelsedatum. Spännande :)

Nu har jag fört över massor med bilder från mobilen, så här kommer lite blandade bilder:

Vet inte om det syns.. Men Theo har också en spelkontroll och ett headset (som inte fungerar såklart) men han vill ju vara som pappa :)

Mina pojkar åker bil.

Theos nya möbler :) Han blev så glad att han fick nånstans att hålla till och bygga pussel på, att när han byggt färdigt sina vanliga pussel så gick han och hämtade alla sina gamla knopp-pussel som vi lagt undan för länge sen :) Han har också fått en ny bokhylla, men den har jag inte tagit kort på än. Kommer kanske bild på den sen.

När Elsa såg att Theo satt och läste en bok så skyndade hon sig att klättra upp i hans knä för att få lyssna på boken (som hon brukar göra med hennes föräldrar när dom ska läsa för henne) :)

Fina Milla och lille Max

Mina pojkar åker vagn. Igår när Hanna var här gick vi på en minipromenad med varsin vagn :) På andra bilden ligger det en liten Max bland filtar och snuttar, jag lovar :)

Sen sov dom så gott när vi kom hem igen :)

Ikväll gick hela familjen ut på en liten promenad i mörkret. Haha, det var inte så mörkt som det verkar på bilden.. Det är ju bara reflexerna som förstör bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0