3 dagar kvar..

Ja men, nä men..
Allt är lugnt. Inga tecken på att bebisen skulle vilja komma än på ett tag.

Idag bakade jag och sonen kladdkakemuffins för att roa oss i det tråkiga vädret. Sen efter att vi (japp, vi.. jag försöker också sova på dagen när han gör det) sovit efter lunchen så gick vi över till grannarna på andra sidan granhäcken, som också är hemma och föräldraledig. Där hängde vi tills det var dags att gå hem och fixa middag.
Nu är det visst helg, säger dom som jobbar på veckorna. Det är ju kul, för då får jag sällskap av min älskling på dagen också :)

Det ser ut som jag har en alien, eller nåt, i magen när han bökar runt så mycket som han gör nu! Ser helt mysko ut.. Ska bli spännande att se om bebisen kommer vara stilla nånting alls när den kommer ut, eftersom det är väldigt få stunder den är det nu.. Kanske blir en vaken-dygnet-runt-bebis det här..

Kommentarer
Postat av: Malin

Han kanske är som Inara, hon var väldigt lugn i magen men hon är ju definitivt allt annat än lugn nu.

2011-09-23 @ 23:39:26
URL: http://www.karhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0