Allt går att köpa?!

Min son verkar visst tro att allt går att köpa..
En dag sa vi nåt om att Stralla (katten) inte kunde göra en grej, för han har ju inga händer. Theos självklara svar var då -Men då kan vi köpa händer till honom!
Idag pratade jag lite lätt med honom om hur det kommer att bli när bebisen ska äta, att han bara kan äta bröstmjölk, eftersom han har ju inga tänder. Theos självklara svar var -Men då kan vi köpa tänder till bebisen!
Och idag när han har lekt så har han gått omkring och köpt grejer överallt. -Här mamma, jag köpte en godispåse till dig! Jag petalade (betalade) den åt dig.

Nämen idag var dagen då inget hände..
Jag trodde ju inte att jag skulle få bebis idag, jag har ju räknat med att gå över tiden några dagar åtminstone. Men det hade ju varit ganska tufft att vara en av dom få som får på det beräknade datumet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0