Bf +2

Idag har jag mest tvättat och plockat på förmiddagen. Sen på eftermiddagen så fick vi besök av mina föräldrar och Elias. Mamma var snäll (som vanligt när hon är här) och fixade middag :) Jag uppskattar ju alltid det i och för sig då jag inte är ett stort fan av att laga mat.. Men det uppskattas extra mycket dom här dagarna, då jag inte har super mycket extra energi.. :)

Blandade bilder:

Dagens fråga: Vad föreställer bilden? (svaret kommer i slutet av inlägget)

Utebilder från dagen:

Jonas kom idag hem med en hockeyhjälm till Theo som han köpt på nån second hand affär nära hans jobb. En barnhjälm som ser likadan ut som Jonas hockeyhjälm :) Och så hade han köpt en spindelmannen tröja till honom. Ja, det var en nöjd pojke som sprang omkring med sina nya grejer ikväll :)

När man blir tillräckligt stor kan man ju ta "tempen" på sig själv :) Det är ju så lätt med en örontermometer.

Ja men svaret på frågan var ju.. Stralla som satt i Theos leksaks hundbur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0