Gästinlägg nr2

Jag ser på tv. Han heter Nasse (det han ser på tv´n alltså) Men Nasse är så konstig! Därför Speedway säger dumma dumma! Det får man ju inte säga.

Här leker vi! Där är Loke och jag och Elias (tänker efter en stund..) och Tyr!

Det är en liten Voffsen som sover i din säng! Och mamma och Theo.

Jag bakar kladdkaka! Jag tyck om smeten :)

Där är du! Jag ser ingenting i magen! Jag vill se! Lillebror ska heta Maxi!

Jag vill se Nasse! Pappa får starta det uppe när han kommer hem.
Jag tar på mig hörlurarna, så jag får inte ont i öronen. På hockeyn har jag det. Hockey har inte hörlurar på sig, dom har en hjälm. Dom måste ha en hjälm på sig och hockeytröjan när dom måste spela.
Se, en hund som kör bil! (tittar i en leksakstidning) Ser du ingenting?! Ser du dom nu? Ser du en kissekatt och en gummibjörn. Får jag se gummibjörnen på din dator?
Det är Mamma Mu´s trollskiva som vi har lånat (på biblioteket).
Du ska få en lakritsgodis! Så, du fick en sån lakritsgodis! (tänka sig att han vet vad hans mamma vill ha..) Så, nu har jag köpt en påse!
Nu ska du inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0