Gästinlägg

Här kommer ett gästinlägg av min son (och nej, han kan ju faktiskt inte skriva själv! Så jag skriver bara det han säger..) :)

-Där heter jag Theo!
Jag hade andra byxor på leksparken.

Jag klättrar upp där!

Man kan inte gunga på lådan!

Jag gungar där inne.

Du får skriva Theo.K! Du får skriva Mamma Mu som sågar. Vill du inte se där? När Mamma Mu bygger en koja, vill du se de? Då ska hon få sova i sin koja. Nu ska jag bräddra (bläddra) Nu håll dom på å fixa bräderna å målar. Se, nu ska hon sova där inne, i sin lagård där inne.
Vill du se igen när ja läser?
Du får skriva nå mera. Du får skriva han som stänger hjälmen (pekar på Jonas NHL spel)
Nu ha du skrivit färdigt.

Kommentarer
Postat av: Mama

Vilket härligt gästinlägg. Hoppas han får vara med fler gånger :)

2011-09-22 @ 23:24:28
Postat av: farmor

Snart tar Theo över och mamma får vara gäst hos honom.Kram.

2011-09-23 @ 06:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0