Husnummer

Ja men bäst jag skriver ett inlägg (även fast jag inte har något speciellt att skriva..) Bara för att visa på att allt är lugnt. Ingen bebis på G än! :)

Idag har vi städat och donat (jag har bytt gardiner i tv-rummet Lina, jag glömde ju visa det!) Sen efter min och sonens sovvila så kom syster med familj över för kaffe och kladdkakemuffins ute i solen hos oss. Sen följde dom med in och hängde här och hölls oss sällskap tills middagen.

Den enda planen för imorgon (förutom att tvätta och sånt..) är att sätta tillbaka siffrorna som ska sitta på huset, så man vet vilket nummer vi bor på. Vi tog ju ner dom när vi målade huset i sommras, och jag har märkt nu när jag varit hemma att dom kan ju inte sitta uppe.. Eftersom på 2 veckor så har 3 olika (2 olika brevbärare och en DHL-leverans) försökt ge oss paket som inte tillhör oss egentligen.. -"Ja men är det här inte nr 21?" Eller "var det inte ni som hade beställt från Ikea?" Jag hade ju gärna tagit emot det från Ikea! Fast det var Josefin som skulle ha det, och hon skulle nog märka om hennes aldrig kom, men jag just fått nya likadana möbler som hon just beställt.. :)
Så för att jag inte ska behöva få upp hoppet fler ggr och tro att NU kanske det är jag som ska få nåt..! Så är det väl bäst att sätta upp siffrorna igen.
Sist så hann jag säga till Theo, -Titta vi ska få paket! (jag trodde det kanske var det jag beställt från Blingo..) Men sen när vi gick ut och brevbäraren undrade om det inte var nr. 21 det här, och jag kunde konstatera att paketet inte alls var till oss, så sa Theo när vi kommit in -"Var är vårat paket då?" Och jag förklarade att det var inte vårat utan någon annans, så sa han med en suck -"Men åhh.. då måste vi köpa ett paket då!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0