Idag har jag hängt med Lina och Emma, hemm...

20110913477 (MMS)

Idag har jag hängt med Lina och Emma, hemma hos Lina över lunchen (tack igen för maten!). När det började närma sig middag var jag tvungen att gå till affären. Så jag och Theo trotsade regnet och gick dit. Theo tycker ju dock bara att det är roligt med regn och alla vattenpölarna som kommer av det, så det gjorde ju honom ingenting :) Och eftersom det inte går att undvika regnet nuförtiden så har man ju inte så mycket val heller.. Det ska ju tydligen inte sluta regna än på några dagar (var det nån som sa, Lina..) :) så det går ju som sagt inte att undvika. Imorn ska jag in till stan en sväng, men nu ska jag se Breaking news innan det är dags för sömn. God natt!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Drar till med den gamla klyschan, som du kan "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder"

2011-09-13 @ 23:21:02
Postat av: Lina

Haha jag har också "hört" det =)

2011-09-14 @ 11:24:06
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0