Ikväll var jag med Anna och Elsa på cafékv...

20110906346 (MMS)

Ikväll var jag med Anna och Elsa på cafékväll på bygdegården här i Gräsmyr. Det var mycket folk och billigt gott fika :) Kul att träffa lite nytt folk från byn. Fast vi har bott här i 4 år nu så har man sån liten koll på vilka det är som bor här, och få har tydligen koll på vilka vi är.. Efter fikat så var det historieberättande på hembygdsområdet. Vi stannade och lyssnade en stund men åkte hem innan det var slut. Vi kände att det räckte för kvällen :) Nu ska jag se om det blir någon sömn denna natt. Jag har ju inte sovit bra dom senaste 3-4 månaderna, och det blir inte bättre av att Theo har fått sin vanliga jobbiga hosta, och hostar sig genom nätterna.. Om jag väl lyckas slumra till någon gång så vaknar jag av honom istället :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät ju trevligt =)

2011-09-07 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0