Kråkan

Igår var jag hos barnmorskan. Där konstaterades det att allt såg bra ut, alla värden var fina :) Nu får vi se om jag hinner gå på nästa inbokade träff också, eller om bebisen hunnit ut innan dess. Jag personligen tror att jag hinner nog det. Att bebisen antingen kommer runt beräknat datum eller strax efter. Jag gick ju över en vecka med Theo, så jag räknar med nåt likande nu också.

Idag var jag till Umeå och blev bjuden på lunch och fika av Johanna och Linda. Vi åt på restaurang Angelini för första gången, och där var det god mat och fin miljö. Skulle vara kul att äta middag där någon gång också.
Glada killen David var också med :)

David och Linda

Theo fick ett paket med posten idag (från en bokklubb han är med i), innehållandes en bok om Mamma Mu och ett gosedjur (Kråkan) Så när jag var och tvättade bort sminket så kom han i badrummet, satte kråkan i pottan och läste boken för honom. Han visade glatt kråkan varje bild som han var med på -Titta där kråkan, där är du!

Pappa har sovit här i 2 nätter nu, vilket dom här pojkarna har uppskattat väldigt mycket :) Han får inte gå många meter utan att dom är i närheten.

Och ikväll har Tage varit och hälsat på. Theo busade som en tok med honom! Han blev helt svettig min son :)

Imorgon flyr jag och Theo fälten och åker till Mjösjöby över helgen, så Jonas får spela sitt nya NHL-12 i lugn och ro utan några störningsmoment från oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0