Nu ligger jag i mitt gamla rum i Mjösjöby ...

20110909382 (MMS)

Nu ligger jag i mitt gamla rum i Mjösjöby med Theo bredvid mig och ska sova. Han somnade nu, han har kämpat emot sen kl. 21 och skulle bara inte sova! Fast han var så trött så trött! (precis som idag Lina) ibland försökte han leka och blev arg och ledsen när jag tvingade honom att ligga stilla och ibland låg han stilla och var tyst så länge att jag var övertygad om att han hade somnat, men han var lika vaken för det.. Vet inte vad hans problem har varit, men drygt har det i alla fall varit! Och jag har ju inte riktigt orken att kämpa med sånt så bra som jag skulle gjort annars, vilket han säkert känner av.. Ser ni vilken fin skrivmaskin Theo fick när vi var och kollade in läget i Alice gamla hus, där Tage, IngaLill och Anders var. Theo tyckte mycket om den :) Nu ska jag också sova (hoppas jag) God natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Påminner om morfars maskin! Men han sov i bilen väl? Hade gärna lånat honom ikväll :)

2011-09-10 @ 00:40:53
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0