Sista bilderna från helgen

Och så dom sista bilderna, från söndagen:

Mamma blev ju så glad när hon fick ta fram sin porslins Mamma Mu och visa den för Theo och Kråkan. Så även där presenterade Theo Kråkan för Mamma Mu, -"titta där är din kompis!"

Sen gick mamma och hämtade fler kossor från sin "lilla" samling. Så Theo presenterade alla för varandra. (ser ni så fint dom sitter och pratar med varandra..?) :)

-"Så.. nu har ni pratat färdigt, nu får du prata med den kossan istället.." (alla skulle prata med varandra..) :)

Även en kråka blir ju faktiskt också törstig ibland..

Barnen ser något spännande ute på vägen.

Sen så åkte jag och Theo hem till Gräsmyr och så var den super mysiga helgen slut :) Tack igen mamma! Och så var det ju så roligt att Theo fick träffa alla sina kusiner (från min sida i alla fall)

Nu ska jag gå och dammsuga innan jag ska gå över till syster som skulle bjussa på lunch idag, sicken tur jag har va?! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha vilken kossamu-lek!!

2011-09-13 @ 11:34:35
URL: http://alfheim.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv. Sååå roligt att ha er här :)

2011-09-13 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0