Ska bara...

Jag har just gjort samma misstag som jag oftast gör när jag är ensam..
Jag tänker att jag ska bara vila och ta det lungt, meen.. jag ska först bara sätta igång en tvätt, men då måste jag ju vika den torra tvätten så den nya får plats, men det var så fullt i tvättstugan så jag måste gå bort med all den rena tvätten först, men lika bra att dammsuga där när jag ändå röjt så mycket, men lika bra att dammsuga i dom andra rummen när jag ändå har dammsugaren framme, men då måste jag ju röja i dom andra rummen om jag ska dammsuga där, och köket var stökigt, där kan jag ju inte fixa lunch om det ser ut sådär, måste plocka i och ur diskmaskninen och göra rent på diskbänken.. sen känner jag, hmm.. det här börjar göra ont, borde inte fortsätta.. men jag gör bara färdigt det här när jag ändå håller på, det här kommer verkligen att göra ont sen, men jag är ju snart färdig, kan ju inte lämna det halvfärdigt.. And so on and so on!
Jag lär mig aldrig!!

Blandade bilder:

Ser visst nånting allvarligt på datorn..

Hatten, på väg hem från återvinningen.

På allmän begäran (eller bara av en person, men det räknas i alla fall!) kommer här en bild på grushögen med det tunga och blöta gruset som Jonas och Jimmy skottade ner från garagetaket.

Sonen klipper och klipper och klipper. Vilket han måste lärt sig på förskolan, för det är då ingen av oss som lärt honom hur man håller i en sax :)

Och så tillsist lite magbilder:
Den ser ju lite olika ut beronde på vilka kläder man har och hur man står såklart..
Här v. 39 (38+4)

Och här dagen efter, alltså v. 39 (38+5)

och här är den borta :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Men hallå... Vad gör grus på garagetaket?? Här i Långviksmon har vi det på backen!!! Ha det så gott..

2011-09-20 @ 12:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0