Städhjälp

Oj vad vi har hunnit med saker idag! :)
Efter min och Theos långa sovmorgon och sena frukost så började vi med en storstädning av nedervåningen. Jag fick ju så bra hjälp så det gick bara fint!



Han var så nöjd så nöjd över att få en egen dammsugare och få hjälpa till :)

Sen efter lunchen och lite vila på soffan så kom syster förbi med alla pojkarna och underhöll oss en stund. Sen gick vi allihop iväg till återvinningen och affären.
När vi kom hem igen var Theo så trött (eftersom han inte sovit något under dagen. Vilket jag tänkte var bra, så han kanske skulle somna lite tidigare ikväll så vi inte skulle sova så länge imorgon också..) Men när han såg ut så här så sa jag att han kunde ju gå och vila lite framför tvn..

...vilket inte var så smart av mig, eftersom det slutade så här:

Men det verkade gå bra att han sov mellan 16.30-17.30, eftersom han somnade nu när han skulle i alla fall! :)

Nu ska jag hugga in i mitt kvällssnacks, bestående av en supergod, smakrik och saftig mango och kiwi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaffe på bron 15.45?

2011-09-06 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0