Ensam...

Idag hade jag den första helt lediga dagen!
Igår var jag ju som sagt in till jobbet och fixade lite och sen så var jag och hämtade babyskyddet/bilbarnstolen till bebisen och så lunchade jag med Johanna och David :)
Men idag var första dagen som jag lämnade Theo på dagis och sen gick jag hem, själv. Bara jag i huset. Vet inte om det har hänt sen vi fick Theo. Seriöst alltså. Jag tror att jag hade honom på dagis en dag när jag var sjuk från jobbet en gång. Då jag var riktigt sjuk och bara låg och sov hela dagen.. Men annars har jag knappt haft några sjukdagar från jobbet, och dom få jag haft så har han fått vara hemma med mig.
Alltså klart jag varit själv när Jonas och Theo varit ute på gården eller bara åkt iväg en snabbis till hans faster lr så. Men aldrig längre än max en timme typ.
Så det kändes ju jätte märkligt när jag gick hem. Typ, vad ska jag göra nu?? :) Men eftersom systergrannen började senare idag så kunde hon komma över och äta lunch med mig. Och sen kom mamma och pappa och drack kaffe här innan vi hämtade Theo. Sen så gick vi till affären och köpte lite mellis. Så jag behövde aldrig oroa mig för att vara sysslolös :) (alltså jag var såklart aldrig orolig för det, det var bara en slump att jag kunde äta med Lina och att mamma och pappa skulle komma och hämta Elias samtidigt som jag skulle hämta Theo) Men det var trevliga slumpar :)

Nu har jag köpt det första klädesplagget till bebisen! :) Han behlver ju egentligen inget just nu, men jag tyckte att han kan ju få nått som är bara hans också, inte bara ärvda kläder :)

Jonas och Theo tittar på Youtube-klipp. Skulle väl gissa att det var We will rock you för sjuttielfte gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0