12 dagar kvar...

Idag har jag träffat Johanna (och lille David förstås) :) på Strömpilen där vi har lunchat, shoppat och strosat. Jag hann säga hej till min syster och min mor också innan jag skulle ge mig på storhandlingen på Maxi, vilken jag med nöd och näppe klarade mig ut från.. eller okej jag kanske överdriver :) Men jag hade ont på slutet och det var inte roligt när jag haltandes och grimarserandes gick mot bilen och regnet började ösa ner och jag hade tusen (ja minst tusen var det absolut) kassar som skulle in i bilen innan dom blev genomdränkta och sen att styra bort den tomma vagnen då min kropp redan hade gett upp för länge sen.. Meen, jag tog mig hem så jag kunde hämta Theo, packa upp alla tiotusen (ja hade jag tusen kassar, så var det väl minst tiotusen) varor innan jag kunde börja med maten.
Nej, men självklart överdriver jag lite, men då kändes i alla fall allt så jobbigt.. Men nxxu när jag sitter här med datorn i knäet, pojken sovanandes på övervåningen och en risifrutti smoothie (ja den heter så, jag har inte gjort nån egen konstig blandning) så känns allt så mycket bättre! :)

Mora Träsk på youtube är den nya favoriten :)

Så här kan det bli när pojkens mamma kommer på honom med att rita på handen (han ritade inte ens så mycket utan duttade bara med tuschpennan på nageln typ) och jag var inte ens arg, jag sa bara typ -Meen Theo, man får ju inte rita på handen.. Men vår son är inte så bra på att ta tillsägelser, särskilt inte när han vet direkt att det han gjort är fel..

Han blev mer ledsen än så här, men då var jag faktiskt inte så elak att jag bara satt och fotade honom utan då gick jag dit och gav honom en kram istället :)

Idag hade jag köpt nappar till bebisen, vilka Theo hittade. Han tyckte att han också skulle ha det (han har ju inte haft det sen han var typ 4 månader, sen har han ju bara sugit på tummen) Men jag hittade en gammal som jag tvättade upp och han sen gick och sög på hela eftermiddagen :)

Avslappnat :)

En bild som mamma tog på mig med sin mobil nu i helgen och som hon skickade sen :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Behöver också storhandla!! Kom bebis, jag är ledig idag!

2011-09-15 @ 08:22:43
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0