Dagen

Ja, idag började jag dagen med att gå på utflykt i skogen med syster och pojkarna. Vi hittade inga bär, men dom verkade vara nöjda i alla fall :)
Sen fick vi finbesök i form av Robin, Carola och Gunvor som var förbi en snabbis.
Och tillsist efter middagen så åkte jag in till stan för att gå på Blingo-visning hos Hanna. (ett klädesmärke alltså http://www.blingo.se/) Där bjöds det på trevligt sällskap och super gott fika! Hanna hade bakat massa gott och så hade hon gjort en kladdkaka endast för att jag skulle komma, hur gulligt var inte det då?? (ja alltså för att hon vet att jag älskar kladdkaka, och särskilt hennes som är extra god) :) Jag köpte i alla fall 2 plagg, en tröja till Theo och en matchande jumpsuit till bebisen! :)

Bilder från skogspromenaden (försök att bortse från att jag inte orkade stänga av blixten på mobilkameran så alla kort med Tyr och Loke bländar det ifrån deras reflexer.. och att jag bara hade mobilkamerna så dom inte är så bra kvalité på överhuvudtaget..)

Och som vanligt finns det fler bilder att se på Linas blogg!

Och så avlsutades kvällen med kvällsfika i Theos favoritpyjamas med Mario på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0