Det här med att jag påskpyntat.. Låter ju ...

mms_img-21147746 (MMS)

Det här med att jag påskpyntat.. Låter ju som att jag har varit engagerad och tagit fram massor.. Men så är ju såklart inte fallet. Allt påskpynt hos oss just nu är det ni ser på bilden :) Tror inte jag köpt nåt av det själv heller.. Det mest har jag fått av svärmor, en grej har Theo gjort på förskolan och så är det påskriset som vi tog in igår. Mer än så blir det inte :) Efter vi kommit hem från besöket på mitt jobb så slängde vi bara i oss lite mat och gick sen över till systergrannen där det var meandi- visning. Åh vad mycket fint det var den här gången! Det var svårt att välja, jag ville ha så mycket! Men jag begränsade mig och köpte inte allt jag ville ha.. Köpte inte ens nåt till Max, han behöver ju faktiskt inte så mycket, typ inget alls egentligen.. Theo däremot behöver ju faktiskt kläder, så han fick jag ju köpa till :) Dags för sömn nu, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0