Förutom att skriva namn (japp, jag går for...

picsart_13355113 (MMS)

Förutom att skriva namn (japp, jag går fortfarande och är stolt!) så har vi idag varit en sväng till strömpilen. Jag fick en ny tröja (blus?), Theo fick en ny keps, Max fick girafftofflor och Jonas.. Nej men just, han fick visst inget. Sen fikade vi och handlade på maxi. Och det blev som jag skrev igår, en bättre dag idag! Vi har ju nästan inte bråkat nånting idag :) Och det är ju så praktiskt när Jonas är hemma så jag får hjälp och inte behöver göra allt (handla, bära matkassar, stoppa barn i och ur bilen, plocka bort varorna när man kommer hem, ge Max mat, laga mat osv) själv. Det är ju inte såå jobbigt att göra allt själv, oftast gör jag ju det, nästan jämt.. Men det är ju skönt med lite avlastning ibland! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0