Idag har jag och gladskiten hängt med Joha...

mms_img213100578 (MMS)

Idag har jag och gladskiten hängt med Johanna och David på strömpilen. Jag har shoppat upp några presentkort som jag hade. Och det är ju extra roligt att shoppa, då man inte behöver betala för det själv! :) Och just den här gången känns det som jag fick mycket för pengarna, då det var tag 2 betala för 1, på många grejer på Lindex och så var det rea på många grejer på h&m. Så jag fick mycket grejer för lite pengar, pengar som inte ens var mina från början. Lyckad shopping kallas det :) Sen efter jag hämtade hem Theo och han hade fått i sig mellis så kom Loke över och nu leker dom 2 tillsammans. Ska väl snart börja fundera på att börja med middagen.. Bäst att passa på när det är så lugnt i huset (Max sover och Theo leker som sagt med Loke) Imorn ska Theo till tandläkaren för andra gången i sitt liv. Spännande att se om han ska gapa den här gången :)


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag tror det går bra hos tandläkarn:)

2012-04-17 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0