Nu har jag tagit en paus i målandet och si...

mms_img-12030277 (MMS)

Nu har jag tagit en paus i målandet och sitter och dricker kaffe i solen på bron. Jonas håller på att göra lite vårfint på gården och Theo hjälper till. Bilden är från igår då jag och mina syskon med familjer var i Mjösjöby hos mamma och pappa. Alla kusinerna (Loke gömmer sig bakom en soffa, man ser honom om man tittar noggrant) utom dom minsta (Mei och Max) är med på bilden :) Det var så roligt att få träffa hela min stora familj! Synd att det blev ett sånt kortvarigt besök bara, men vi får kanske ta det längre nästa gång. Tack alla för god mat och trevligt sällskap i alla fall! Igårkväll hängde jag och Marie hos Lina. Hon måste se "stolthet och fördom" via skolan och ville inte se den själv. Och snäll som vi är (och eftersom vi inte sett den förut) offrade vi oss och såg den med henne :) Vi hann se nästan alla 6 delar av den. Bra jobbat av oss tycker jag! Näe, kanske dags att gå in och måla ett till lager på spegeln nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0