Nu har vi tagit oss hem från storshoppinge...

mms_img-31968697 (MMS)

Nu har vi tagit oss hem från storshoppingen i storschtaan. När vi gick mot bilen på väg ut från maxi och Theo kände vad härligt vädret var konstaterade han flera gånger -När jag kommer hem ska jag ta på mig överdragsbyxorna och gå ut och leka med mina bilar! Jag ska vara ute när jag kommer hem! När vi kommer hem ska jag leka ute med mina bilar! Och jag älskar verkligen det, att han så gärna är ute och leker i alla väder hur länge som helst! Och att vi bor som vi gör, så att han faktiskt kan vara ute själv och leka utan problem. Nu är ju gärna jag ute så mycket som möjligt också och så tycker han det är extra roligt när jag också är ute med honom (även om jag inte leker med honom, utan sitter mest med mobilen i solen på bron) Men ändå skönt att veta att man kan släppa ut honom själv utan att vara orolig eller att man måste gå ut med honom :) Nej men nu kom visst syster hem från jobbet, så nu ska jag vara social med henne!


Kommentarer
Postat av: Martina

Men vad då för storshopping? :) Vad har ni köpt då?

2012-04-16 @ 08:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0