Theo älskar sin nya tröja han fick av morm...

mms_img-17998771 (MMS)

Theo älskar sin nya tröja han fick av mormor (meandi) En åsna som ser ut som vanligt på framsidan, men på baksidan så ser ni kanske vad den gör.. Tihi :) Idag fick jag först sällskap av mamma och syster en sväng, sen så begav jag och sönerna oss till Nordmaling. Där Theo tillslut gapade så tandläkaren fick räkna hans tänder, det tog lite tid och det var nära att vi skulle få ge upp.. Men tillslut så gapade han! :) Jag hade lovat att vi skulle åka på biblioteket och låna några böcker om han skulle gapa, och eftersom han gjorde det så åkte vi dit. Sen så fick vi middagssällskap i form av mina föräldrar vilket var lika trevligt som alltid. Nu är jag så trött så trött, så jag kan nog inte annat än att somna snabbt ikväll. Typ direkt jag lägger ifrån mig mobilen på nattduksbordet tror jag närmare bestämt. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0