Tröttsamt

Oj oj oj, så trött jag har varit dom senaste dagarna.. När Max äntligen började sova så bra på natten (i sin egen säng, yey!) och inte åt oftare än 1-2 ggr per natt, så blev han förkyld och snorig och började sova sämre igen. Och samma med Theo, han har också varit snorig och hostig på natten och sovit dåligt.
Men om man ska se nåt positivt med det hela, så kan man nog inte bli så mycket tröttare än så här, så nu kan det bara bli bättre! :)

Jag tog mig iväg på coren ikväll i alla fall, känner mig alltid lika stolt när jag in i det sista inte trott att jag ska orka mig iväg men gör det ändå!

Det här var mitt kvällsfika ikväll (frukter och bär med vitchoklad i ugnen) Smaskens!

Theo testar Tyrs cykel, för att se vilken storlek på cykel vi ska köpa till honom :)

Dom här bilderna var från lördagen..

..och den här från söndagen.

Kommentarer
Postat av: lina

vilken skillnad!!

2012-04-04 @ 20:47:11
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0