Dan före.. födelsedan :)

Vilken tur jag hade att jag hade min lediga dag (en av mina lediga dagar) just idag! Riktigt skönt väder har det varit! Känns som det är en av sommarens sista soliga och varma vecka nu.. Men hoppas jag har fel! :)
 
Idag har Theo och Tyr badat i poolen, jag har rensat lite i jordgubbslandet (blir så rastlös av att bara sitta still i solen.. måste ha nåt att roa mig med), jag har fikat med mamma och pappa och massa barn, öppnat paket (nej men, jag har ju glömt att säga att jag fyller ju år imorn!) :D och tömt tvättmaskinen på vatten igen.. Jag lyckades alltså inte åtgärda problemet sist. Nu kollade mamma också på den och kunde inte hitta nåt annat heller. Så mest troligt så kommer den att göra så nästa gång också.. 
 
Imorn jobbar jag. Sen när jag kommer hem (slutar tidigt) så ska jag kalasfika med svärmor (och resten av min familj såklart, som har varit hemma under dagen och bakat tårta till mig!) :) och sen på kvällen ska jag kalasfika med Lina och Marie (och eventuellt deras män) Man gör helt rätt i att tro att jag gillar kalasfika! :D
 
Blandade bilder:
 
Nu för tiden är det ju helt fullt med barn i lekparken! :)
 
T & T fick en dag för sig att dom skulle skaka ner alla äpplen som var på dom nedersta grenarna på äppelträdet.. Som tur är så är det ju mycket äpplen kvar längre upp också, så det var ändå inte såå mycket som gick förlorat.
 
Det här med att lära sig att gå verkar ju vara hur kul som helst! :D
 
Och nästan lika roligt är det att åka i vagnen också :)
 
Trötta killar
 
Badtoken!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Min maskin gjorde så typ tre fyra gånger sen gav den upp och fungerade som vanligt igen =)

Fina bilder, lekparken is the place to be! =)

Svar: Jasså?! Ja men då fortsätter jag tvätta och hoppas det ger med sig självt :)
Skurtan

2012-08-15 @ 21:11:18
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0