Första dagen avklarad!

Det gick ju bara fint att jobba idag! Fastän jag var tvungen att kliva upp tidigt och åka iväg hemifrån.. Och fast jag börjar jobba på en ny avdelning (igen, började på en ny när jag kom tillbaka från föräldraledigheten med Theo också) Det var många som frågade idag -Hur känns det nu att börja jobba igen?! Och mitt svar till alla var -Det känns jätte bra just att jobba, jag trvis ju så bra med mitt jobb! Men att kliva upp tidigt och åka iväg hemifrån känns inte alls lika bra.. :P
Den här veckan blir ju en jätte kort jobbvecka t.o.m. Bara torsdag och fredag, så bara en sån sak..! :)
 
Mera blandade bilder:
 
Max nya kompis :)
 
Barnen testar Vilgot och Ottos gungor
 
Mums med smörgåsrån!
 
Orkade inte zooma in, men ni ser kanske lyckan hos pojken ändå..? :)
 
Mums med blockljus :)
 
Kvällsdopp i Mullsjö i måndags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0