Fredag och sol!

Men alltså, ännu en underbar dag i solen. Vi har sånna härliga dagar denna vecka att jag kan nästan inte tro det är sant..! Alltså tex så känns det som jag skolkar från jobbet eller nåt, när jag jobbar halvtid och bara jobbat 2 dagar denna vecka.. Att jag får vara hemma med barnen och bara vara. Halva veckan!
Och att det är så soliga och ljusa dagar, bara det gör ju att man blir på bra humör! vare sig man är ute i solen eller inte, så gör ju ljuset att allt känns lättare i livet. Tänk när vintern kommer, vad vi kommer att sakna detta ljus då! Passa på att njut av det gott folk! :)
Och att jag fått fika kalasfika så mycket denna vecka :) Fjärde gången denna vecka körde vi idag. Denna gång var det, Josefin, Anna och Marcus som var här och fikade. Vad ska jag hitta på nästa vecka för att få fika så mycket.. Kom nån bra anledning Lina :) (jag jobbar dock onsdag-fredag, så kanske inte då)
 
Idag har vi:
 
hängt i poolen
 
gått en promenad med Freke
 
hängt mera i poolen (jag tog inga bilder från fikat.. Hade för mycket att göra med att plocka fram fika, umgås med folket, fika själv osv) :) 
 
Anna övervakade poolhänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0