Helgen

Helgen då..
Lördag -Jag promenerade med Lina och Marie, min familj åt middag i Långed (att låta köttet ligga i marinad i 4 dagar var en mycket bra idé Gunvor! Mycket gott blev det!) och på kvällen hade jag sällskap av syster, medan David hade sällskap av Jonas.
Söndag -Jag och Lina tog med oss några barn och åkte till Långed där vi fick fika och så fick vi en grävskopa att ta till lekparken. Lina hade också en grävskopa, så nu står det 2st där! Jätte roligt att det finns grejer där nu! Både barnen och dom vuxna vill vara där nu :) På kvällen fick jag lära mig något nytt.. Hur man tömmer en tvättmaskin som inte tömde sig själv på vatten. Roligare kvällsnöjen kan man ju ha.. Det tog mycket längre tid än vad jag trodde! Men för att se det positiva i det hela.. så har jag lärt mig nånting nytt i alla fall! :) 
 
Nu har jag jobbat 1 av 2 dagar denna vecka.. Är ju helt underbart att jobba 50%! Helt perfekt. Man får jobba lite.. träffa härliga arbetskamrater och underbara barn några dagar och sen vara hemma med mina älsklingar och bara göra vad vi vill dom andra dagarna! Life is good :D 
 
Blandade bilder:
 
Max sitter och trycker i sig potatisbitar :)
 
To cool for school :)
 
Altanhäng med mina älsklingar hos svärmor
 
 
Långhåret innan jag tog fram saxen igår.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0