Hemma igen

Nu tänkte jag göra ett försök att blogga ikapp.. det var väl några dagar sen sist..

Vi tog oss helskinnade hem från Rättvik. Eftersom vi åkte vi två-tiden därifrån, så var vi ju inte hemma förrän runt tio på kvällen. Men hemresan gick bara bra! Nöjda och glada barn (Max sov mest känns det som) hela vägen! Och huset stod kvar när vi kom hem, katten hade inte rymt och det svämmade över med jordgubbar i landet (det kollade jag inte förrän dagen efter dock). Vi kom hem på onsdagkväll. På torsdagen gjorde vi inget speciellt tror jag. Vilade upp oss efter resan (det är jobbigt att ha semester) :P På kvällen hängde vi hos systergrannen med fästman, där även kusin Marica befann sig, trevligt trevligt!
Igår gjorde vi nog inte heller nåt speciellt tror jag. På kvällen däremot så kom syster med familj hit. Vi vuxna åt ostbricka och spelade spel. (Barnen åt chips och såg på film) :)
Idag hade vi besök av Jimmy, Inara och Ellie. Vi (och Lina och barnen) besökte skolans lekpark, badade hos Theos kusiner på andra sidan gatan och sen så åt vi middag innan det var dags för gästerna att åka tillbaka till Umeå.
Just nu sitter Theo, Tyr och Loke och ser film i datarummet. Deras föräldrar är och ser bio, så vi barnvaktar.

Nu ska jag försöka lägga upp lite Rättviksbilder.. (blir nog inte så "lite")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0