Låång dag

Det är ju inte helt ultimat det här med att jobba 11h på en dag. Åka 7.15 hemifrån och komma hem 21. Men men, det händer ju nästan aldrig och sen så jobbar jag bara 7.30-13 imorn så det jämnar ju ut sig! :) 
Nu har jag i alla fall hunnit sitta ner en liten stund och varvat ner (när jag kom var jag ju först tvungen att duscha och fixa lite grejer, så jag satte mig ju inte ner direkt jag kom hem) Så nu kan jag snart gå och lägga mig :)
 
Snart är det helg! Då händer det massa roligt, såsom kräftkalas, barnkalas och blingo-visning. Japp japp! 
 
Natteligott!

Kommentarer
Postat av: Lina

blogga dååå...

Svar: Okej dååå
Skurtan

2012-08-27 @ 21:53:48
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0