Loke

Nä men.. Ser att jag visst inte bloggat sen i helgen.. Då är det på tiden att göra det nu då! 
 
Inte för att jag hade så mycket att berätta egentligen.. Det har ju inte hänt så mycket.
 
Men den där hotell-helgen.. Den kan jag leva länge på! Först åt vi middag, sen såg vi bio, sen gick vi till båten och Bishops Arms uteservering innan vi gick till vårt hotellrum, där vi sov, hela natten, utan barn, i en skön hotellsäng, sen låg vi och drog oss länge på morgonen, sen åt vi hotellfrukost(!) och sen.. Ja sen checkade vi väl ut och åkte och hämtade Max.
Men förstår ni så fantastisk trevlig helg jag hade med min allra käraste Jonas!! <3
 
I veckan så ser det ut så här med jobb: Jonas jobbade mån-tis och jag jobbar ons-fre. Jag hade dock personalmöte i måndags som jag åkte in till så barnen fick vara hos Lina tills Jonas kom hem från jobbet. Och imorgon ska jag på första hjälpen-kurs. Så då jobbar jag 8-16 och sen är det kurs 17-20.30. 
 
 
Idag fyllde Loke 5 år! Stora killen. Verkligen, 5 år är stort! Så jag och sönerna var där och uppvaktade honom efter jag kommit hem från jobbet. Eller, Theo hade visst varit där mest hela dagen. T.o.m. ätit middag där :)
 
Näe om man skulle ta sig i säng nån gång.. Göra ett försök att inte gå och lägga sig allt för sent. Jupp, jag ska försöka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0