Stöttande hjul

Igår var jag i Nordmaling och gjorde lite ärenden. Hämtade paket, handlade och åt lunch. Och vi hade sån tur att vi fick sällskap av Gunvor också, tack för sällskapet! Sen när vi kom hem så avkalkade jag och bytte vattenfilter på Tassimon. Det tog ju en hel evighet sammanlagt! Men nu är den i alla fall fräschare än nånsin :)
 
Idag, efter jobbet, så mötte jag upp Johanna och Linda på café Göteborg för att äta min födelsedagsmiddag. Ja nu var det ju 2 veckor sen jag fyllde år.. Men det är ju som vanligt svårt att få ihop ett datum som passar alla. Men nu blev det i alla fall av! Alltid lika trevligt att (catching up, vad heter det på svenska?? Vi har inte träffats på ett tag, så vi hade lite catching up to do.. Vad säger man??) Ja men det i alla fall. Få höra vad som hänt alla sen sist. Och så äta den goda maten :) Jag åt skaldjurspaj med räkor, avocado, rödlök, aivar och creme fraich på sidan. Super gott! Och kladdkaka till efterrätt :)
 
Imorn är det min tur att vara ledig. Och på fredag. Och... jaa, nu jobbar jag inte förrän nästa onsdag! :)
 
Ja just.. Jonas skickade idag en bild på Theos stödhjul och skrev: Han ville ta bort dom. Så dom tog alltså bort stödhjulen idag! Nu har det ju bara gått en dag så han har väl inte hunnit lära sig såå mycket. Men vi får se hur det funkar sen..! Märkligt, min lilla (stora) kille! Vad han kan få för sig :) Hoppas han inte ger upp nu bara, utan att han verkligen vill lära sig cykla utan stödhjulen. Spännande fortsättning följer :)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för Theo. Så synd att jag inte kan följa med upp och få beundra...

Svar: Ja jag tycker också att det var tråkigt att du inte kunde komma med upp! Men det verkar som du kommer få en toppen helg hur som helst :)
Skurtan

2012-08-29 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0