Tiiidigt!

Vet ni vad.. Vad som händer imorgon? Vad jag ska göra för första gången på 11 månader (nästan ett år sen sist!) 
Jag ska börja jobba igen!! Okej, det är bara 50%.. men ändå! Kliva upp tidigt på morgonen! Det är egentligen bara det som känns jobbigt. Att jobba i sig känns helt okej, men att kliva upp tiidigt.. Inte okej!
Jag och Jonas ska jobba halva veckan var och vara föräldraledig den andra, resten av augusti och  september. Sen oktober-december ska jag jobba heltid och Jonas vara hemma heltid. Sen ska Max börja förskolan i januari och då kommer jag gå ner i tid. Japp, så ser det ut.
 
Här kommer ett gäng jätte blandade bilder:
 
Det blir mycket äpplen i år (syns inte så mycket egentligen på bilden, men det är jätte mycket!)
 
Enligt Lina så får vi jätte fina mackor i våran mackgrill. Har aldrig tänkt tanken förut.. men visst är dom det :) (shellmackor som hon sa)
 
Ostbrickan från våran spelkväll förra veckan.
 
Mmmm.. melon!
 
Här var det inga glada miner..
 
Men här var det det! :)
 
Trött, tröttare...
Tröttast!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder :)

2012-08-09 @ 10:59:05
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0