Torsdag

Idag har jag äntligen hängt massa med älskade syster. Det händer ju allt för sällan nu när båda jobbar igen.
Vi har sett film, fikat och varit ute och cyklat med barnen (Theo tränar på för fullt för att lära sig att cykla utan stödhjulen) :)
 
Nu har Tage kommit hit och ska stanna över helgen. Han har ikväll suttit och läst massor med böcker för Theo och sen roat en trött Max så han blev pigg :) Nu sover barnen och vi sitter och ser Breaking News (och tydligen så bloggar jag samtidigt) 
 
Jag har just fört över massor med bilder,  men orkar inte gå igenom dom nu.. Men jag bjussar istället på massa instagrambilder:
 
Är det kakbuffé, så är det det! (för 2 veckor sen så var det ju det på bygdegården)
 
När jag och Jonas spenderade kvalitetstid på Båten.
 
Haha, nu får jag ju Linas instagrambilder på min mobil också,, Så det här är egentligen hennes bild.
 
Även denna är hennes. 
 
Min lilla tuffing :)
 
Igår när jag åt skaldjurspaj med Linda och Johanna på café Göteborg.
 
Go´fika hos Lina idag :)







Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja just så, man tackar för att även de fick en plats bland dina fina bilder :)

2012-08-31 @ 07:57:15
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0