#viktigastedagenpååret

Nu är den snart över.. #viktigastedagenpååret. Men vilken toppen dag det har varit!!
På jobbet fick jag vara ute och leka med barnen i solen, känna lugnet då vi inte har fått tillbaka så många barn än och sluta lite tidigare eftersom jag fyller år :D 
När jag kom hem badade Theo i poolen och Gunvor (som hade jobbat här i Gräsmyr) var redan här och väntade med en jätte fin orkidé till mig! Sen fikade vi tårtan som Jonas och Theo hade bakat och bullarna med vaniljkräm i som Gunvor gjort.
Till middag grillade Jonas kött och till det gjorde jag potatis, rödbetor och morötter i ugn (med olivolja och basilika på) och så gjorde jag tzatziki. Mums..! Vilken kalasmiddag!
Sen så kom Lina och Marie. Dom hade med sig presenter till mig :O Och som tack så fick dom också smaka tårtan och bullarna :)
 
Förstår ni vilken dag jag har haft alltså?! Kunde inte ha blivit så mycket bättre! :)
Jo men förresten.. Vet ni vad jag ska få av Jonas..? Han har fixat barnvakt till barnen och så ska vi sova på hotell i Umeå natten mot söndag!! Förstår ni??!! Så lyxigt! Bara jag och han. Jag har inte sovit utan barn på över ett år och nu ska jag och min älskling lyxa till och bo på hotell och bara vara! Äta middag i lugn och ro, somna och vakna när vi vill, äta hotellfrukost och kanske t.o.m. få lite sömn om jag kan sova bra fast jag sover borta.. Blir inte så mycket sömn nuförtiden då Max ofta vänder sig i sömnen på mage och sen sätter sig upp (fortfarande i sömnen) och har man otur så vaknar han till och så måste man ta honom till våran säng så han kan somna om. Men har man tur hinner man stoppa tillbaka tutten och lägga ner honom och så sover han vidare.. (men då har man ju redan vaknat själv vilket ändå är drygt) Om jag nu skulle få en hel natts sammanhängande sömn så är det bara bonus :) Men bara att få komma bort och bara vara vi två känns ju jätte skönt (och lyxigt) :) Tack igen älskling!
 
Bilder från dagen kommer en annan gång, orkade inte ladda upp bilderna nu. (självklart har jag ju dokumenterat jätte mycket från denna toppen dag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0