Dagen i Lycksele

Vilken härlig dag vi har haft! :) Vi gjorde allt man ska göra i Lycksele.. Åt på Frasses, besökte djurparken/tomteland och handlade på Dollar Store :)
Besöket på Tomteland var uppskattat (av både barn och vuxna) Barnen lyssnade på en saga av tomten, dom pysslade, tittade på djuren och länmade in sina önskelistor till tomten. Och när det började skymma var det så fint med alla lampor överallt! Och det gick ju bara bra att köra, trots alla varningar dom hade gått ut med att det skulle vara dåligt före.. Det måste nog ha att göra med att jag har en sån ny bil! :)
Jag verkar inte kunna vrida på dom stående bilderna (klart jag kan om jag engagerar mig massa, men det orkar jag inte nu) så ni får helt enkelt luta huvudet lite för att se vad det är på dom bilderna :P Jag ingen bild på när Theo gick fram till tomten.. Men han pratade faktiskt t.o.m. med honom. Det hade jag inte väntat mig.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0