Dan före dan före dopparedan

Idag fikade jag, Lina och Marie och hade julklappsöppning här hemma. Kul och trevligt! :)
Annars har jag mest hållit på att sortera med kläder till Max. Lagt bort sånt som är för litet och tagit fram nytt. Jag var över till Lina en sväng ikväll och hämtade en stor påse med kläder till Max också. Tack igen Lina!
En väldigt lugn och skön dag har det varit. Och för en gångs skull känner jag mig lite utvilad! Jag gick och la mig tidigt igår och så vaknade Max 07.34. Så det blev många timmars sömn! Och sen en dag utan en massa måsten på det var precis vad jag behövde! :)
Jonas och Theo var med Marcus på hockey i Nordmaling idag. Medan dom var där så lagade jag och Max mat..



Får se om vi ska gå och åka lite skridskor imorn. Sen efter lunchen imorn ska till Långed en sväng och spana in tomtesamlingen :)
Snart är det måndag! Alltså.. julafton!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0